Uppsatsbetyg

Lagen om allting jävlighet såg till att det skedde en krock på Centralstationen idag precis när jag var på väg till skolan och absolut inte hade tid att vara sen (har man någonsin det?). När chauffören meddelade i högtalarna drog jag snabbt ur hörlurarna ur mobilen för att kunna lyssna (min förra mobil var old school och stängde av sig om man kopplade loss dem) men min nya mobil är tydligen jävligt jobbigt för den kopplade på högtalarna och plötsligt spred jag Rammstein tjugo över sju på spårvagnen. Fick panik som värsta pensionären och började trycka på alla knapparna samtidigt. Har nu närt mitt hatförhållande ytterligare till den nya mobilen som är svart och posh och my darling men jävligt jobbig.

Fick sedan åka runt halva stan pga omdirigering, springa som satan men lyckades bara bli ca 13 minuter sen. Som tur var hade H redan kommit dit (som moralisk stöd och publik) så jag kunde ringa henne som sedan förklarade situationen för examinatorn. Anyway, svävade på moln efter seminariet, jag fick VG (!) - fruktansvärt glad och nöjd!
Fikade först med H efteråt och sedan åkte jag hem och köpte 1,5 kg apelsiner och naturgodis (luv cashewnötter med sour cream-smak) på ICA, I had a craving. Åt godiset till "lunch" och somnade sedan i sängen framför tv:n. Ljuvligt och lagom slappt och perfekt prepp inför nattjobbandet i helgen.
Nojandet is over, time to move on.

Kommentarer
Postat av: nett

GRATTIS! Du är så jävla värd det betyget, så som du slitit och angstat! Hugs and stuff.

2008-03-27 @ 22:19:20
Postat av: Elina

ÅHH, HURRA!!! Grattis:-D Värt allt ditt slit!!!

Kramar i massor!
/E.

2008-03-28 @ 00:50:20
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se
Postat av: Jamaica Slim

Grattis!! Jätteroligt att det gick bra! Nu återstår bara att få läsa mästerverket också.

2008-03-28 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0