Utarbetad och utarmad

Ungefär sådär känner jag mig idag. Mycket skrik och stoj och annat på jobbet. Mitt stackars huvud säger jag bara!
Hann dessutom irritera mig på två saker idag, trots jobbandet:
- Jag blir tröttare och tröttare på vår sk. jämställdhetsminister som säger att hon inte är feminist. Claes Borgströms satte mitt i prick idag i kommentaren till GP:s porträtt av vår käre minister där han menar att hon framstår som okunnig som inte analyserat/ förstått strukturerna bakom ex. mäns våld mot kvinnor. (Detta är återgivet, inte direkt citerat).

- Jävla E-type som ser så jäkla kass ut! Face it, killen kan inte sjunga och har han inte ett par avklädda tjejer som hoppar och guppar m.m som ackompanjemang ser han lite bortkommen ut. God, jag gillar inte Poodles heller liksom men de kan ju åtminstone showa lite mera än den kära snedbenade Bo Martin Erikson.

...Ja, jag genomled Andra Chansen på jobbet, scary but true.

Kommentarer
Postat av: E-type Lover

Han e svinhet!Gammal gubbe men still hot... Skulle inte banga honom plus att han ser ut att vara en riktigt stud! Hänga på mig och Niklas till RB imorgon och öla lite?Ledig på mån!

2008-03-08 @ 23:47:50
URL: http://queenofparanoia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0