You did WHAT?

Jag är en väldigt dålig typisk student: jag dricker nämligen inte kaffe, never have and never will. Är inte särskilt förtjust i smaken och i känslan av att vara fysiskt beroende av koffein. Det är faktiskt knappt att jag dricker te. Men efter ha suttit hela dagen (sedan klockan nio imorse) stirrandes framför datorn omgiven av böcker lade min hjärna av runt tiotiden ikväll. M var snäll nog att brygga en kanna kaffe åt mig och nu bereder jag mig för att sitta halva (eller möjligtvis hela) natten vanvettigt stirrandes framför Mac:en med en extremt välsockrad kopp kaffe i handen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma för mig. Student, född -83 och dricker inte kaffe och mkt sällan te. Det förvånar många har jag märkt.

2008-03-18 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0