All work and no play dödar min livslust

Enklaste sättet att få mig att koka av ilska? (C, take notes :) Jo, behandla mig som en ettåring.

Det kräver ingen finess, förberedelse eller mystiska planer - det är enkelt, snabbt och jävligt effektivt. Idag har jag jobbat med en kollega som har idkat ovanstående metod. Någonstans vid sjutiden började jag utveckla ett magsår och en vilja att slå in skallen på människan. Javisst, du är dubbelt så gammal som mig men jag har jobbat där dubbelt så länge som dig, I know my shit. FFS, vi är båda vikarier, vi borde hålla ihop. Att jag sedan har hyvlat mig på knogen och smetat in såret med handsprit tjugo gånger i timmen hela dagen är bara grädden på moset.


Kommentarer
Postat av: Elina

Usch då. Sådant är sååå jobbigt och frustrerande!!



/E.

2008-11-23 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0