Self esteem

Ingen skola idag och dagens tanke är motion. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska dra till gymmet och knata på bandet ett tag eller köra au naturell och dra en runda runt sjön här uppe. Det sistnämnda lockar mer, fylla på ipoden med lite ny musik och passa på, men å andra sidan skulle jag behöva träna ryggen lite också och då räcker inte sjöpromenader långt. Med tanke på mitt val av frukost (nachos) är motion ett måste oavsett arena iallafall.

Nostalgitripp för idag:
Laddade ner Offspring Greatest hits.

Self esteem


Why don't you get a job

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, hur går det med träningen nowadays?:-) Längesedan du skrev om den...



/E.

2008-11-10 @ 23:34:09
URL: http://www.myspace.com/elinakarsna
Postat av: Anonym

E: jag har påbörjat et nytt projekt: det heter "dags att porka tills sig inför vintern" haha

2008-11-11 @ 21:57:25
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0