Frusen promenad hem









Promenerade hem efter vaken natt på jobbet och roade mig med att ta lite bilder. Troligtvis har jag jobbat för mycket och för länge och håller på att bli utfasad på jobbet för att inte bli lasad. Äntligen träffade jag en personal som vågade säga ett ärligt ord om vad som pågår. Detta innebär att jag inte kan jobba alls inom stadsdelen och att jag i måste hitta ett jobb illa kvickt då det inte "lär ordna sig" inom det snaraste. En liten heads up hade varit trevligt i början av terminen istället för att jag ska bli tvungen att panikleta annat två månader innan jul men nejdå. Som plus i kanten är Ms knä inte heller bra, han måste tydligen opereras ändå och har fått förlängt sjuktintyg men inte godkänd sjukskrivning från försäkringskassan, ergo no money whatsoever. Underbart läge.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh, svartvita bilder som väcker minnen om den plats jag en gång bodde på... Så mycket stadskänsla över dem på något sätt.



Vad är det som har hänt på och med jobbet??



Peppande kram!

/E.

2008-11-05 @ 00:06:53
Postat av: Nancy

E: Stadskänsla is the shit. Det är ju ändå förorten! :)

2008-11-05 @ 17:07:15
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Elina

Hihi. Ja, det är klart! NU såg jag att du ju skrivit i ditt inlägg om utlasningen... Hörde av P att det ordnar sig?



Kram!

/E.

2008-11-07 @ 18:53:38
URL: http://www.myspace.com/elinakarsna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0