Tuesday

Har en bortflyttad vän vars nuna och roliga anmärkningar jag saknar ganska mycket. Våra konversationer över småkakor och te vill bara inte fungera med någon annan. Tråkigt. Hursomhelst, samma vän har märkt Facebook som gift (jag skäms som kröp till korset och skaffade en profil, helt ärligt, I am not that impressed). I brist på hennes insyn i mitt giftsmaskande blir det en sparsmakad publicering av mer "halloween"-bilder på min underbara och väluttänkta outfit för skratt och stoj. (Aren't I pretty?!)


Leffe in all his glory

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu vet jag inte om det är mig du saknar:-) Men jag saknar i alla fall våra testunder med snick snack!!



Hoppas vi ses snart igen! Ni får komma och hälsa på oss ute i skogen sedan;-D

Kram!

/E.

2008-11-23 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0