Hamstrande

Igår, som en uppiggande och oväntad överraskning, kom posten med mitt paket från Asos (Hemleverans in my heart). Spenderade upp julklappspengarna med gott samvete (farmor: men köp DIG själv något, lägg det inte på mat eller på katterna). Hursomhelst, är uttråkad deluxe idag (när jag inte ligger och halvslumrar under två täcken i sängen) och påbörjade projekt: klädkammarutrensning (som går åt helvete) sporrad av att jag har nya fina kläder att hänga in (som för tillfället har problem med att få plats).


Jepp, jag är tacky och älskar leopard i de flesta former. Att tröjan är mjuk som en kölhalad sälunge (utan att faktiskt bestå av skinnet från en sälunge) är bara plus i kanten


Kjolen är UNDERBAR, kommer dock på mig själv med att vilja snäva av den. Hm.


Då jag beställde på rean skrapade jag ihop en del andra saker också men detta är ingen modeblogg så jag skiter i att publicera bilder på dem. Dessa två plagg var förresten huvudattraktionen, de andra bitarna gled med av bara farten och som vanligt myser jag över att ha handlat de flesta sakerna till en grov rabatt (hello 50 %). So there. Jag är sjuk och uttråkad, alltså är det okej att eh publicera bilder på eh fina kläder. Ja.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Med rätt attribut till är kjolen är vrålsnygg (på modellen med spagettilinne ser det mest fel ut).

2009-01-08 @ 09:42:14
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

C: Indeed. Linne till den förstör helhetsbilden :(

2009-01-08 @ 10:37:35
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Elina

Kjolen kommer verkligen att passa dig;-)



/E.



Och det är helt okej att lägga ut bilder på kläder!

2009-01-10 @ 16:07:32
Postat av: Nancy

E: Thanks :)

2009-01-10 @ 20:56:21
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0