Magsjuk?

Både vinterkräksjuka och en mer "softcore" version av magsjuka går på jobbet. Både gäster och personal har problem med att hålla maten nere (och inne). Skulle väldigt gärna ha varit immun men nu verkar även jag ha åkt på en släng. Har ingen energi för kroppen vägrar acceptera mat. Det enda som "fungerar" är vätska, vätskersättning och värktabletter (knappt). Min energinivå är alltså rekordlåg. Underbart. I synnerhet som om jag inte har tid att vara sjuk. Ingen tid alls faktiskt. Men får skylla mig själv som trodde att mitt begynnande illamående i början av helgen var stressrelaterat och gick till jobbet ändå.

Dagsintag hittills: 1 dl vatten (ca) och 1 Alvedon.

Kommentarer
Postat av: nett

naaaj, krya på dig du stackars!

2009-01-05 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0