The peaceful days are here

Fikade med Ville i dryga tre timmar igår kväll efter ha tittat på serier hemma större delen av dagen. Idag mötte jag upp M i stan för lite lunch och jeansshopping till honom. Trots att han bara köper märkesjeans lyckades vi hitta två par Lee-jeans för sammanlagt 675 kr (ett par nya på 50 % rea från Solo och ett par från Emmaus i väldigt fint skick) b-b-bargain! Jag är bäst på att nosa upp reaor och erbjudanden. Second hand är plus i kanten. Sedan åt vi middag, tankade hem lite mer serier och tvättade. Jag arbetar alltså hårt på att "ta det lugnt".



Ps. Löpsedeln med den döda och övergivna hunden som lämndes att svälta ihjäl i två veckor var fanimig droppen! Fan vad jag är trött på MISÄR! Vad jag är trött på att folk och fä DÖR pga andra människor. FAN FAN FAN. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0