Thursday was like...





Förutom att jag blev väckt tjugo över sju av en arrogant chaufför (som håller fången ett paket men som kommer leverera det när "de" har tid eftersom jag sov tjugo över sju idag och inte hann svara men väl hann lyssna av min telefonsvarare med en förvirrad min eftersom jag i stort sett trott att pappa låg på sjukhuset, för vem fan ringer så tidigt på en vardag förutom sjukhuset eller möjligtvis mitt jobb, men t.o.m de har gränser) satt jag även fast i 30 minuter mellan två hållplatser för att, hör och häpna, Västtrafik hade fuckat till saker och ting (ör ovanlighetens skull). Knatade sedan omkring på stan med söta Anette, åt lunch och köpte småsaker inför imorgon kväll (TTV) och annat viktigt (eh). Lugn och lugnare var honnörsorden för idag med alltså. And for the night åt jag och M middag (falafel och bulgur-/grönsakswok), tittade på Black Adder (LUV!) och jag satt med värsta tantkoncentrationen och "pysslade". Pysslet= mer prålig hatt (for tomorrow) och mest prålig hårdekoration. Varför bestämma en outfit när jag kan skapa ännu fler val och spä på ambivalesnen? Thats right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0