Too much work kills the soul

Jobbade fredag kväll, sov dåligt natten till lördag. Började igen klockan tolv på lördag morgon, övertalades att ta akut jour (som egentligen innebär att man ska så sova), ingenting gick planenligt, var tvungen att vara uppe hela natten, jobbade lördag morgon. Kom hem stinkandes svett, tvättkräm och handsprit med blåmärken över hela benen, en öm haka och gråten i halsen. Att jag är ledig tills den fjärde februari har jag alltså förtjänat åtminstone tio gånger om i helgen. Fy fan. Att jobba på jobbet en dag är jobbig nog men att hålla igång och jobba i 24 timmar i sträck är helt jävla omöjligt jobbigt. Känner mig som en vrak men snäppet bättre efter dusch, sömn och en underbar sambo som både lagat middag (the tastiest ever) till mig och legat med mig i sängen tills jag somnade (vilket tog fem sekunder ungefär).


Kommentarer
Postat av: Elina

BLÄ!!!!:-( är dagens ord för det du beskrev i ditt inlägg.



/E.

2009-01-30 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0