Utveckling

Hungrig som få. Men det enda som kroppen inte hatar är sojayoghurten och bananerna som M införskaffat till mig. Jag är dock en person som har svårt för att låta bli att äta, att leva på minimalt näringsintag går bara inte, hur folk orkar med pulverdieter kommer jag aldrig att förstå och sojayoghurt och bananer är inte min drömkost precis - ich bin grinig. Dessutom tuggar jag smärtstillande som en cpskadad ekorre och inbillar mig att jag är frisk på toppen av deras underbara verkan och gnäller när tabletten går ur kroppen och jag är tillbaka i min orkeslösa misär.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas nu att du repar dig tills på fredag!!!

2009-01-06 @ 14:51:13
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Nancy

Bara att ta mig i kragen för fan :) Fredag är SPIKAT!

2009-01-06 @ 15:49:29
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Elina

Mat är gott!! Krya på dig!



/E.

2009-01-10 @ 16:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0