Whatever Lola wants, Lola gets



Apparently not. Gick runt på stan med Johanna för att leta dator (till henne), sätta sprätt på pengar (hennes) och allmänt umgås. Efter ha slösat en obscen summa online imorse på räkningar samt påfyllning av hudvänligt smink (YIKEES) gick jag förbi MAC med tanken om att punga ut med den summan som deras primer faktiskt kostar (med spf 50) för att en blekfis som jag konstant använder solskydd, komboprodukter is the shit med andra ord. Men tji fick jag, den har inte funnits sedan sommaren pga fabrikationsfel/ återkallning (?). Har inte hört något alls om det men ingen primer alltså. Damn. När man äntligen har råd. Underbar dag däremot i övrigt. Jag älskar mitt nya ytliga "care-free" liv där största bekymret är val av läppglans och att jag läser böcker snabbare än vad min plånbok orkar med.

Kommentarer
Postat av: liza

Tips: tinted moisturizer med spf 30 från Laura Mercier. Ljusaste tonen passar min bleka fejja perfekt, har den jämt. Kolla på ebay, de är billigar där än i butik.

2009-01-23 @ 14:59:18
URL: http://0taxidermy0.blogspot.com/
Postat av: Nancy

L: Thanks a lot! :)

2009-01-25 @ 13:37:25
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0