Nattare

Nu har jag varit uppe sedan jag kom hem imorse och börjar sakta men säkert nå stadiet där jag tycker det vore onödigt att försöka sova lite på dagen, jag ska ju ändå inte jobba inatt utan är ledig ett par dagar, why bother. Timmarna efter det brukar jag bli helt tossig (som när man har lågt blodsocker och beter sig helt tjackat) och slutligen somnar jag i soffan med datorn i knäet runt sextiden. Detta kan naturligtvis undvikas om jag nu bestämmer mig för att sova lite. Bara sådär så man klarar sig till ikväll. Fast jag känner mig pigg. Faktiskt. Kanske.

Fan, det är ju Xena på sexan, sweet, då har jag lite värdelös tv att somna till.

Kommentarer
Postat av: Nannie

Värdelös?? kvalitetsunderhållning menar du väl?

2009-05-04 @ 17:22:08
Postat av: Nancy

N: Eh jag kan sträcka mig till kvalitetsunderhållning som inte kräver någon eftertanke överhuvudtaget och därför lämpar sig bra för insomning :)

2009-05-04 @ 19:03:02
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0