Sweet transvestite- syjunta

Finaste flickorna på besök ikväll, åt middag, fikade i stora lass, pysslade friskt och inmundigade diverse sköna drycker. Har magen fylld av pastasallad, svamp, quorn, groddar, brownies, cupcakes och världens godaste och syrligaste citronmarängpaj. Knåpade ihop en svart liten "fjäder-fascinator" inför nästa tip även om jag inte bestämt mig för den exakta utstyrseln än, ah dessa problem. Lyssnade på filmmusik från 40talsfilmer och underbaraste Marilyn (husguden!) och avslutade kvällen med soundtracket från Rocky Horror picture show. Och så mår jag illa naturligtvis. Sov inte särskilt bra efter nattjobbet imorse och har ätit mer socker idag än vad jag äter på en månad. Toppat med alkohol. Im on a roll. Att dricka lite till nu när de gått hör till. Eh. Har grymt ont i ryggen och har på sistone knaprat lite av Ms gamla superdupervärktabletter han åt efter knäoperationen (mumma!) men eftersom alkohol stod på schemat ikväll var det bara att hålla tassarna borta och nu känner jag att jag är för nykter för att ignorera värken, ergo lite mer öl är en bra idé.




Turkosa cupcakes is the shit.


Pysselpynt.


Resterna. Thank god att M har ett svart hål istället för mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0