Trött

Trött på att det alltid är problem på jobbet med typ allt och trött på att man knappt orkar prata om det längre för kaoset har förvandlats till status quo så man förväntar sig ingenting annat. Trött på att all personal är on edge och irriterade och utarbetade 24/7. Trött på att sitta och stirra på klockan hela natten. .




Men absolut tröttast på folk som fotar hemlösa djur och bah "men stackars liten, ser så ensam och hungrig ut, undrar hur det står till här typ?" och sedan går vidare utan att hjälpa till men tar sig ändå tid att lägga ut bild och skitsnack på sin blogg. Idiots.

Kommentarer
Postat av: E.

Ja, du ser ganska sliten ut. Nattjobb sliter i längden. Om du inte trivs, varför inte söka annat?



Undrar om du har testat det flytande mineralsminket och hur det är? Var köpte du det? Behöver nytt smink och det kostar ju så himla mycket... ...:-( Tänkte om jag ska testa något nytt än de här puffande mineralerna;-P



/E.

2009-05-04 @ 01:46:12
Postat av: Nancy

E: Jag tycker inte att jag ser sliten ut, trött och osminkad visst, men jag undanber mig sådana kommentarer i fortsättningen, det är inte trevligt att få i bloggen. Har man inget snällt att säga ska man helst inte säga något alls.



Antar att du menar Max Factors nya mineralsmink? Jag har inte testat det, men har hört gott om det, dock ska det vara brist på tillräckligt ljusa nyanser. Så jag vet inte. Testa?!

2009-05-04 @ 07:41:01
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: E.

Oj, det var inte meningen att du skulle ta det negativt. Jag tänkte att du såg söt och fin ut, som du brukar! Och att din hy är jättefin. Man kan mena att någon ser sliten ut, utan att det är negativt...



/E.

2009-05-13 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0