Bye bye Birdie

Började jobba åtta imorse och slutade fem men det kändes lite som om det gick en vecka däremellan. Fast det var ändå en helt okej dag idag, blev dock nästan ingen tid eller möjlighet till mat efter frukost/ supertidig lunch så det blev ett glapp i min konsumtion på sex timmar så jag hade ett gigantiskt blodsockerfall när jag väl begav mig in till stan för att vinka av älsklingen som tog tåget till Roskilde idag 19.30.
Åt ett veggiemeal på Burger King innan tåget gick men blev knappt mätt - så jäkla tom var magen alltså. Not good.

Svängde förbi ZOO kompaniet på vägen hem från utflykten på jobbet och kollade in hundburarna de hade efter rekommendation från en kollega. Behöver nämligen en utbrottssäker resebur till största kissen i flocken. Hittade en jag gillade men som tyvärr inte fanns uppmonterad utan bara i kartong och då de inte ville öppna så jag kunde se dens mått ordentligt köpte jag den inte. Hade de bara brytt sig om att montera upp den hade jag antagligen köpt den på fläcken men nu får det vara.
...Nu vet jag ungefär dock vad jag vill ha så antingen åker jag tillbaka vid annat tillfälle eller letar upp den modellen på annat ställe.

Bokköp idag: Djävulen bär Prada
Njutning just nu: Ica säljer Oreo-cookies i snackpacks och de är förbaskat goda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0