The X

När jag startade bloggen var jag in the midst of the breakup med det sorgligaste förhållande jag någonsin ingått i. Det ulitmata reboundrelationen kort och gott. Inte för att det märktes på bloggen, jag tvättar inte min byk offentligt även om jag skäms inför alla. Men seriöst, jag var skolboksexempelet, förhållande tar slut med bra pojke och jag letar upp pojkens motsats och lever rullan. Svårare än så var det inte. Tills det blev smutsigt. Tills ikväll.

Kellys, panerad ost, V och M (vänner), quiz, having fun och ex dyker upp. Ville helst gå därifrån men stålsätter mig. Tills X får vänner att gå sina smutsiga ärenden (ergo sätta mig på plats) genom raljerande på utgångsväg om utseende (som tjej är jag blodigt beroende av vad andra tycker om mitt utseende, not). Blir trött. Trött på att folk jag aldrig träffat tycker jag är en hora oavsett bevis. Tycker att alla som umgås med pundarX borde inse att vederbörande är dum i huvudet istället för att köpa rakt av att jag skulle vara värsta horan. Hur kan jag vara en hora när jag gjorde slut pga otrohet från X? Hur kan jag vara en hora när jag firar 2.5 år med M (luv)? Varför är alltid pojkar experter på att hålla varandra om ryggen?

Jag hatar X. Brinnande, hett, svidande och tegelsten i fönstret (om jag ändå kunde bära på domen). Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0